Týdeník Prostějovska

Aktuálně z Prostějova a okolí

header

facebook

twitter

 

20. června 2018 svátek má Květa

Asistence při řešení nouzových situací za vodoměrem

Asistence při řešení nouzových situací za vodoměrem

Pondělí, Červen 11, 2018 - 14:21
Redakce
Prostějov – I letos si mohou odběratelé společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., usnadnit život pokud využijí služby asistence při řešení nouzových situací za vodoměrem. Koho v takovém případě budete kontaktovat?
Ilustrační foto

 

Všechny služby jsou poskytovány nejen jednotlivým odběratelům z řad občanů, ale i bytovým domům, či firmám a ostatním institucím. Zdarma je také technické poradenství.

 

I letos si mohou odběratelé společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., usnadnit život pokud využijí služby společnosti UNITED ASSISTANCE, a.s. Pro hlášení nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem a poradenstvím s únikem vody můžete společnost UNITED ASSISTANCE, a.s. kontaktovat na bezplatné lince 800 44 22 33. Všechny služby jsou poskytovány nejen jednotlivým odběratelům z řad občanů, ale i bytovým domům, či firmám a ostatním institucím. Zdarma je rovněž rozsáhlé technické poradenství.

 

Asistenční služby domácí asistence a refundace úniku vody jsou dostupné NON-STOP na telefonním čísle 212 812 212 nebo 800 44 22 33, kde je zaměstnanec dispečinku vždy připraven pomoci nejen v případě nouzové situace, ale i při potřebě drobných oprav a údržby za současné garance kvality, rozumné ceny a předem dohodnutého termínu návštěvy technika.

 

Zdroj: MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.