Týdeník Prostějovska

Aktuálně z Prostějova a okolí

header

facebook

twitter

 

24. června 2017 svátek má Jan

Nejlepší aprílové vtípky?

Nejlepší aprílové vtípky?

Neděle, Duben 2, 2017 - 11:15
D.S.
První dubnový den letos vyšel na sobotu. To ovšem světové ani české značky nezastavilo v tvorbě aprílových žertíků. Věděli jste, že Holmik je od Prostě Jo! vzdálený 21 kilometrů? Podívejte se na přehled aprílových vtípků!

 

Čeká vás například bublinková fólie přetvořená Googlem v klávesnici, drony sbírající psí výkaly namísto lidí, závody mořských koníků, klakson vyjadřující širokou škálu emocí a Paris Hilton oblečená do outfitu z plastových lahví nalezených v žaludcích mořských želv.

 

Mapy.cz

Za neoficiálního vítěze českého Apríla můžeme považovat mapovou službu Mapy.cz. Ta byla na 1. dubna předělána do verze ala Microsoft Word. Mapy byly po přiblížení zasypány nespočtem slov dům, ulice silnice, dálnice, či voda. Největší míra kreativity byla ovšem vložena do přejmenování snad všech obcí od úrovně menších měst. Moravský Krumlov se tak například stal Bezepopejovem, Nymburk Dobrou Košíkovou, Tišnov Pššštnovem a Kuřim byla přejmenována po zásluze na Zuřim. Povedené je rozhodně i ztvárnění Vysočiny, kde se z Chotěboře stalo město Znič Manžela a z Nového Města na Moravě Biatlonistán.

 

Jak to dopadlo v Olomouckém kraji?

 

Postele na Hané jsou kousek od našeho Prostě Jo! Olomouc, neboli Holmik nedopadla tak špatně. Dále stojí za povšimnutí Lov švestek, Kobyla, Němkyně nad Hanou, Toustovač, Ojetín nebo třeba  Mamutov.

 

Server mapy.cz přišel na apríla s originálním nápadem 

Google

Mačkání bublinkové ochranné fólie je skvělý prostředek pro snížení stresu. To je známý fakt. Japonští inženýři Googlu se ho konečně rozhodli využít při tvorbě chytrého zařízení. Výsledkem jejich dlouhého vývoje je klávesnice z bublinkové fólie. Díky ní pro vás bude relaxujícím zážitkem i vysedávání u počítače s padajícími Windows a pomalým internetem.

 

 

Legendární arkádovou hru Pac-Man si zahrajete jak v desktopové verzi, tak i v aplikaci pro iOS a Android. Jakmile se přepnete do herního módu, ulice zobrazené části mapy se promění na ulice plné mincí a třešniček. Ale musíte mít trochu bujnou představivost, protože mince jsou ty malé tečky v ulicích a třešničky jsou ty velké blikající tečky.

 

 

 

Burger King

Zarytí milovníci fast foodu existují a své loajální fanoušky má i Burger King. Právě pro fanoušky této značky byla vytvořena zubní pasta s příchutí Whopperu. Protože přesně to potřebujete poté, co se probudíte po večírku a z pusy je vám cítit pozůstatek mrtvé krávy v žemli. Řešením je pak jít do koupelny, vyčistit si zuby a dodat vašemu dechu zápach čerstvě upečeného skotu. Tedy lidé z Burger Kingu ve Francii si to myslí.

 

 

Tchibo

Tchibo Česká republika přišla s revolučním kávovým nápojem. Takovým, po kterém se vám budete skvěle spát. Vlastně se budete chtít probudit jen proto, abyste si toto kafe magorák dali znovu.

 

 

 

Ben Jerry's

České zastoupení značky zmrzliny Ben Jerry's dnes přispěchalo s něčím, na co by náš národ mohl slyšet. Je to příchuť svíčkové. Předpokládáme, že bude populární obzvláště na svatbách a rodinných slavnostech.

 

 

SodaStream

Minimálně po stránce příběhu dotáhla svůj šprým nejdál společnost SodaStream. Paris Hilton oblečená do outfitu z plastových lahví nalezených v žaludcích mořských želv vám představí revoluční nápoj Nano Drop, vzápětí vám stihne říci, že to byl jen podvod, najde obětního beránka, co se za to omluví, a navrhne vám skutečné řešení, které vyřeší problém plastového odpadu a udělá mořské želvy znovu šťastné.

 

 

Jameson

Čím je Whiskey starší, tím je lepší. A v Jamesonu našli poslední sud, který byl vypálen samotným zakladatelem Johnem Jamesonem. A to před 230 lety. Kvůli vypařování z něj ale zbyla jen jedna sklenice té nejlepší whiskey. Na její osud se raději podívejte ve videu.

 

 

Bernard

Pivovar Bernard vydal pro loňský rok kalendář s pin-up kráskami a nesetkal se se všeobecným přijetím. Ano, už i značkám českého piva se vyčítá sexismus. Bernard na to reagoval dnes na Apríla facebookovým příspěvkem s grafikou doprovázenou tímto textem: „Vzhledem k reakcím, které vyvolaly naše kreslené krasavice tmavé pleti, se můžete od této chvíle v našich reklamách těšit pouze a jedině na osobu pana majitele. Navždycky!" Zní (a vypadá) to tedy dost strašidelně. 

 

 

 

BMW

Někteří psi jízdu v autě jednoduše milují. Obzvláště, když  mohou vystrčit hlavu z okénku a nechat si čechrat srst větrem. BMW pro ně vytvořilo luxusní pelíšek dDrive. Je pochopitelně ve tvaru BMW a v luxusní výbavě. Nabudeme lhát, chtěli bychom zažít psí život jeho majitelů.

 

 

Honda

V Hondě se stejně jako v jiných automobilkách věnují neustálému vývoji. Elektromobilitu už zkouší každý. Zaměřili se proto na detaily. Honda Horn Emojis vám dovolí vyjádřit zvukem klaksonu mnohem širší paletu pocitů, třeba přátelské pozdravení souseda nebo výraz sdíleného zármutku určený i dalším řidičům uvíznutým v zácpě.

 

 

Paddy Power

Britská sázková kancelář vytvořila nové vzrušující dostihy. Jedná se o závod mořských koňů — pardon — koníků.

 

 

Amazon

Amazon už vytvořil domácí asistentku Alexa proto, aby plnila rozkazy všech lidskou řečí vládnoucích členů domácností. Petlexa má pak pokrýt i ty, co zvládnou jen štěkat nebo mňoukat. Alespoň z lidského pohledu nám přijde Petlexa jako doslova domov zničující nápad.

 

 

Spokojený pes

Prodejce potřeb pro chovatele SpokojenyPes.cz nabízí Rychlého Psa, službu, která vám v Praze přiveze zásilku pár hodin po objednání. Na Apríla ale šlápl na plyn a nabízí Super Rychlého Psa, který bude doručovat v monopostech formule 1 i do pěti minut.

 

 

Petco

Snad je tomu už dvacet let, co komik Seinfeld upozorňoval na to, že pokud se na nás dívají mimozemšťani a vidí, jak chodíme za psy a sbíráme jejich hovínka do pytlíku, musí si udělat poněkud mylnou představu o tom, kdo je pánem planety Země. Tuto mezigalaktickou ostudu by mohly zmírnit drony, které tuto nevoňavou práci zastanou za nás. Za jejich vývojem stojí americký prodejce zboží pro naše zvířecí společníky, Petco.

 

ZOOT

A na závěr je tu online prodejce módy, který má obvykle plná ústa lásky a jednorožců. Tentokrát ale přišel s tím, že in je nenávist a tomu odpovídá i jeho nová kolekce ZLO. V ní si můžete koupit třeba trička s nápisy jako „Bych blil" nebo „Eko BIO  sračka".